CIM DE L’ANETO AMB GUIA
L’ASCENSIÓ MÉS MÍTICA DEL PIRINEU
L’Aneto és una gran muntanya anhelada per qualsevol excursionista ja que es tracta del cim més alt dels Pirineus. Però no només atrau la seva alçada sinó el marc incomparable on s’ubica aquest colós dels Pirineus, al bell mig del Parc Natural Posets-Maladeta. El seu entorn és magnífic, digne d’aquesta muntanya i de la seva glacera, una de les més grans dels Pirineus. El famós pont o pas de Mahoma per arribar al cim, continua sent un mite per la majoria de pirineistes, a través d’ell arribarem a la creu i amb ella al cim dels Pirineus… Fem sortides guiades a l’Aneto, individuals o per grups. Oferim dos itineraris, pels llacs de Coronas o pels Portillones. Consulta’ns per més informació.
PROGRAMES I TARIFES
LA TEVA ACTIVITAT SOMIADA, MÉS A PROP DEL QUÈ ET PENSES

RUTA CLÀSSICA O RUTA DELS PORTILLONES
Ruta clàssica per pujar a l’Aneto per la seva vessant nord amb pernoctació al refugi de la Renclusa o ascens directe en una sola jornada. Grups de 6 persones màxim. Si sou més, consulteu-nos.
El programa d’aquesta sortida és el següent:
Primer dia: Aproximació a peu des del parking de la Besurta fins al refugi guardat de la Renclusa. Un desnivell positiu de 300 metres. Segons l’època de l’any l’accés al parking serà amb cotxe privat o bus.
Segon dia: Ascens al cim de l’Aneto i retorn al cotxe. Son 1.200 metres de desnivell positiu i 1.500 metres de desnivell negatiu, unes 5 hores d’ascens i 5 hores de descens fins al parking.
També seria possible fer l’ascensió en un sol dia des del Parking de la Besurta.
- Preu: consultar
- Ratio: 1 a 6 persones màxim

RUTA PER LA SUD O PELS LLACS DE CORONES
Ruta alternativa per pujar a l’Aneto per la seva vessant sud amb pernoctació amb tenda, bivac o la cabana lliure de Pescadors o ascens directe en una sola jornada. Grups de 4 persones màxim. Si sou més, consulteu-nos. El programa d’aquesta sortida és el següent:
Primer dia: aproximació fins la Cabana de Pescadors (refugi no guardat) al pont de Coronas i pernoctació a la mateixa cabana o als voltants amb tenda. Depenent de l’època podrem pujar fins la Cabana amb cotxe o caldrà pujar amb bus.
Segon dia: Ascens al cim de l’Aneto i retorn a la Cabana. Son 1.500 metres de desnivell, unes 5 hores d’ascens i 4 hores de descens fins la Cabana.
Possibilitat de fer cim en una sola jornada.
- Preu: consultar
- Ratio: 1 a 6 persones màxim
INFORMACIÓ ADDICIONAL
CONSULTA’NS QUALSEVOL DUBTE
- Tot el material tècnic comú necessari que s’indica a la llista de material
- Guia titulat d’alta muntanya o escalada
- Assegurança d’accidents i de Responsabilitat Civil Professional
- Reportatge fotogràfic
- Desplaçaments, àpats i begudes tant dels participants com del guia
- Cost de la pernoctació en refugi o hostal en cas que fos necessari
- El material tècnic que s’indica en la llista de material
EQUIP PERSONAL QUE NO APORTA LA COMPANYIA
- Botes de muntanya de canya alta tipus treking amb sola Vibram
- Motxilla d’atac (30 litres)
- Roba adequada per una ascensió d’alta muntanya (pantaló de trekking, tèrmica interior, forro polar, paravents, guants, gorro, buff i gorra)
- Ulleres de sol
- Crema solar i protector labial
- Menjar i beguda d’atac (2 litres)
- Arnés
- Casc
- Grampons*
- Piolet*
* En cas de no disposar d’aquest material, us podem proporcionar un lloguer de 5€ la peça
EQUIP I MATERIAL QUE APORTA LA COMPANYIA
- Farmaciola
- Corda de seguretat
- Material tècnic comú necessari